Novi koncept promovisanja sektorskih reformi

15. Jul 2019.

Ruma- Nova strategija sektorske komunikacije dogovorena je na konferenciji održanoj u Rumi. Na konferenciji pokrivena su četiri sektora: pravosuđe i unutrašnje poslove, zaštitu životne sredine, konkurenciju i poljoprivredu.

Novi pristup

Glavni cilj bio je da se razgovara o novom pristupu te da se dobiju informacije i povratne informacije od svih ključnih sektorskih partnera o praksama komunikacije u vezi sa EU u pojedinačnim sektorima.

Konferencija je obuhvatila široku mrežu učesnika zaduženih za sprovođenje EU projekata u Srbiji i njihovu komunikaciju sa javnošću. Glavni cilj bio je da se uspostavi dijalog o novom pristupu komuniciranja EU aktivnosti u pojedinačnim sektorima. 

Na osnovu diskusije o glavnim problemima, usvojene su preporuke za bolju komunikaciju EU projekata. Novi koncept komunikacije podrazumevaće unapređenje na strateškom, taktičkom i operativnom nivou. 

Na strateškom nivou cilj je da se postignu institucionalne promene na nivou saradnje između ministarstava i Delegacije EU, sa fokusom na uspostavljanje jedinstvene komunikacije na nacionalnom nivou, uz prilagođavanje lokalnim potrebama. 

Taktička poboljšanja obuhvataće razvoj vizuelnog identiteta svakog sektora, uz formulisanje jasnih poruka koje će se predstavljati kroz različite tipove medijskih sadržaja.

Na operativnom nivou, ideja je da se unapredi korišćenje svih komunikacionih alatki, sa fokusom na internet i video sadržaj.