Pokrenuta kampanja za komunikaciju u oblasti zaštite životne sredine.

15. Jul 2019.

Beograd- Počela kampanja "Pogledaj oko sebe. Pokreni se." u oblasti zaštite životne sredine. Kampanju vode delegacija Evropske unije u Srbiji, Ministarstvo za evropske integracije u saradnji sa Ministarstvom zaštite Životne sredine.

Ciljevi

Ključni ciljevi kampanje su da se podigne svest o značaju zaštite životne sredine, kao i o podršci koju pruža EU i dobrobitima koje životna sredina od toga ima. Takođe je važno uspostaviti poziv na akciju, kako bi se građani podstakli da učestvuju u zaštiti životne sredine.

Dva toka

Kampanja se sastoji od dva paralelna, integrisana toka komunikacije:

  • kroz medije,
  • kroz manifestacije širom Srbije.


Medijski tok komunikacije ove kampanje podrazumeva TV spotove koji se emituju na TV stanicama sa nacionalnom frekvencijom, bilborde , internet kampanju, seriju televizijskih emisija, intervjua, izveštaja i vesti u časopisima i novinama.

Komunikacioni tok kampanje koji se oslanja na manifestacije podrazumeva više od 20 manifestacija širom Srbije - od terenskih poseta objektima za zaštitu životne sredine koje je finansirala EU, do debata i konferencija. Tri Evropska zelena dana biće organizovana u Užicu, Šapcu i Subotici. Takođe će biti organizovani konkursi za stripove, kojim se ohrabruje istraživanje i svest o pridruživanju Srbije EU, podizanje svesti i obuka za novinare i urednike o EU i studijska poseta za novinare, posvećena vidljivosti.